Jak złożyć zamówienie?
Zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez stronę. Po znalezieniu pasującego wzoru wystarczy tylko dostosować niezbędne parametry (wymiary oraz materiał), wybrać opcje dodatkowe, a następnie dodać produkt do koszyka. Gdy skończymy zakupy, wypełnimy formularz zamówienia, dokonujemy płatności i gotowe!
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi najczęściej od 2 do 5 dni roboczych, liczonych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Ponieważ zależy nam na tym, aby gotowe produkty dotarły do zamawiających jak najszybciej, wysyłamy je za pośrednictwem zaufanych i sprawdzonych firm kurierskich, które dostarczają je do Klientów w ciągu 48 godzin.
Jakie mam opcje wysyłki i jaki jest jej koszt?
W trosce o pełne bezpieczeństwo przygotowanych przez nas produktów, wysyłamy je wyłącznie za pośrednictwem zaufanych firm kurierskich. Koszt przesyłki wynosi 15,99zł.
Jakie metody płatności mam do wyboru?
Obecnie umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem. Niebawem pojawi się więcej opcji.
Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Niestety nieoferujemy takiej opcji - nasze produkty wysyłane są za pośrednictwem kurierów, którzy dostarczają zabezpieczoną paczkę z zamówieniem bezpośrednio pod wskazany przez Klienta adres.
Czy jest możliwe wystawienie faktury?
Aby otrzymać od nas fakturę, należy wypełnić odpowiednie pola podczas finalizacji zamówienia za pośrednictwem strony internetowej albo poinformować o takiej potrzebie w trakcie składania zamówienia telefonicznie lub mailowo. Gotowy dokument prześlemy pocztowo lub na wskazany adres e-mail.
Co w sytuacji, gdy chcę anulować/zmodyfikować zamówienie?
Wszystko zależy od etapu, na którym obecnie znajduje się Twoje zamówienie. Jeśli podejmiesz decyzję o zmianie lub rezygnacji z zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@canvaso.pl
Jak złożyć zamówienie na obraz z własnego zdjęcia?
Aby wydrukowanie obrazu z własnego zdjęcia było możliwe, musi ono spełniać określone standardy. Minimalna rozdzielczość wynosi 1000 x 1000 pikseli. Im będzie ona jednak większa, tym lepiej będzie prezentować się gotowa dekoracja. Na naszej stronie znajdziesz odpowiednią zakładkę, która umożliwia wgranie własnych fotografii i stworzenie z nich niepowtarzalnych obrazów. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących indywidualnych, spersonalizowanych projektów prosimy o kontakt mailowy: kontakt@canvaso.pl.
Jak długo przechowywane będą w waszym systemie moje zdjęcia?
Fotografie przesłane w celu stworzenia dekoracji z własnego zdjęcia są wykorzystywane jedynie na potrzeby procesu produkcji. Nie udostępniamy ich nikomu, ani nie przechowujemy w systemie sklepu - są niezwłocznie usuwane po zrealizowaniu lub anulowaniu zamówienia.
Czy można modyfikować wzory?
Nasz zespół graficzny jest w stanie zmodyfikować wybrany wzór pod wieloma względami. Obejmuje to kadrowanie, nałożenie filtra kolorystycznego (na przykład czarno-białego) lub efektu sepii. W przypadku gdy niezbędne są bardziej skomplikowane modyfikacje, prosimy o dokładne opisanie ich podczas składania zamówienia w polu “uwagi” lub kontakt z działem obsługi klienta: kontakt@canvaso.pl.
Czy kolory na obrazach są dokładnie takie same jak na ekranie?
Uzyskane podczas wydruku barwy mogą nieznacznie odbiegać od tych, jakie widoczne są na ekranie. Wynika to między innymi z ustawień monitora, aktualnego oświetlenia oraz cech materiału użytego do stworzenia konkretnej dekoracji.
Jak zabezpieczacie przesyłki?
Nasze produkty przygotowujemy do wysyłki z maksymalną starannością, zabezpieczając je przed potencjalnymi uszkodzeniami. Każde zamówienie owinięte jest w folię bąbelkową i zapakowane w karton.
Na jakim materiale drukujecie obrazy? Czy jest wytrzymały?
Nasze obrazy drukowane są na wysokiej jakości płótnie artystycznym CANVAS, które przeznaczone jest właśnie do produkcji tego rodzaju dekoracji. Płótno naciągnięte jest na solidne sosnowe krosna. Konstrukcja jest więc wytrzymała i stabilna, a wykorzystany materiał bardzo wysokiej jakości.
Co zrobić, gdy przesyłka przyjdzie do mnie uszkodzona?Jeśli zauważysz, że paczka jest uszkodzona, od razu zgłoś ten fakt kurierowi. W jego obecności otwórz zamówienie i spisz protokół, a następnie skontaktuj się z nami mailowo, opisując całą sytuację. Koniecznie dołącz zdjęcia zarówno paczki, jak i uszkodzonego produktu.
Jak uzyskać kod rabatowy?
Aby uzyskać dostęp do kodów rabatowych śledź nasze media społecznościowe oraz zapisz się do newslettera!